Asiakastyytyväisyystutkimus e-katicassa

Järjestimme jokin aika sitten asiakastyytyväisyystutkimuksen verkkokaupassamme, kiitos kaikille osallistuneille. Meille on tärkeää, että verkkokauppamme kehittyy niin tuotteiltaan kuin käytettävyydeltäänkin. Saimme mukavasti positiivia vastauksia ja uskommekin, että e-katica on selkeä ja helppokäyttöinen.

Verkkokauppammehan on uudehko tällä konseptilla, ja haemme itsekin vielä linjausta esimerkiksi siinä, mitä tulemme kaupassamme tarjoamaan. Luultavimmin toimimme tuotteiden kanssa kuten tähänkin asti, myymme pois ja tilaamme tilalle jotain muuta. Näin pystymme aina olemaan vähän erilainen. Meillä ei ole siis tarkoitus jumittua tiettyihin tuotteisiin, vaan etsimme koko ajan uusia tuotteita tilalle. Siksi olemme mm. kiinnostuneita yhteistyöstä suomalaisten tuotekehittelijöiden kanssa. Mikäli esim. ompelet, työstät puusta tuotteita tms. ja uskot muidenkin olevan niistä kiinnostunut, niin ota yhteyttä, pääsemme varmasti sopimukseen niiden tarjoamisesta kaupassamme. Erityisesti jos tuotteet ovat vielä liitoksissa eläimiin.

Saatujen mielipiteiden mukaan asiakkaamme olivat paljolti tyytyväisiä valikoimiimme sekä hintoihimme. Jonkin verran toivottiin lisää tuotteita lemmikeille, mutta kovan kilpailun vuoksi jätämme sen lohkon suosiolla isommille toimijoille. Toki pidämme jatkossakin koirille ja kissoille pientä valikoimaa kysynnän mukaan. Myös postimaksujen poistoa pyydeltiin muutamissa vastauksissa, ja olemme tiputtaneet ilmaisen postituskulujen rajan nyt 50,00 euroon. Tulemme myös pitämään kampanjoita, joiden aikana postikulut poistetaan hetkellisesti kokonaan. Seuraa siis ilmoitteluamme varsinkin Facebook-sivuiltamme.

Tästä on hyvä jatkaa, ja kuuntelemme mielellämme ajatuksianne verkkokaupan toiminnasta. Meille voi laittaa sähköpostia tai Facebook-viestin. Olemme myös kiinnostuneita blokkareiden kanssa yhteistyöstä.

Kiitos, että olet asiakkaamme =)

e-katica